dinsdag 4 maart 2014

Uitslag wedstrijd Ronde Kaart

Goedemorgen,
 
Wat een leuke uitdaging hadden we deze maand. Ik vond het nog knap lastig om een ronde kaart te maken, maar jullie hadden er helemaal geen moeite mee. Sommigen hadden nog nooit een ronde kaart gemaakt, maar wat een geweldige creaties hebben we gezien, en anderen waren zo enthousiast dat ze meerdere kaarten hebben geplaatst.
 
Wij zijn ondertussen draaierig geworden van al die ronde kaarten, maar gelukkig hebben we een top 3. Dit zijn ze:
 
- Ellen -

- Liz -

- Judith -
 
De winnares van deze maand is unaniem.....ELLEN! Ellen van harte gefeliciteerd. Ik stuur je een pakketje met alle (42) kleurtjes Bazzill Card Shoppe. En daar mag je ook best weer eens een vierkante of rechthoekige kaart mee maken haha.
 
Iedereen die weer zo enthousiast heeft meegedaan, heel erg bedankt voor zoveel inspiratie. Later deze week is er weer een nieuwe uitdaging, dus hou het blog in de gaten!
 
Fijne dag!
 
Groetjes,
Miranda

11 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, top 3 dames.
    Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames. Prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke top 3! Gefeliciteerd dames met de top 3 en Ellen gefeliciteerd met je mooie prijs. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een toppertje!! Ellen gefeliciteerd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat mijn kaartje ook in de top3 is beland! Ellen gefeliciteerd met je prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cool (Dat is om in de sfeer te blijven. Ik ben momenteel op wintersport in Oostenrijk en het sneeuwt hier)! Helemaal gaaf dat ik in de top drie zit en nog gewonnen heb ook! En wat een gave prijs:) Ik ben er helemaal blij mee. Miranda en alle deetee dames, onwijs bedankt! En natuurlijk ook de felicitaties voor Judith en Liz die met hun mooie kaartjes ook in de top drie staan.
    Groetjes vanuit Sölden, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat leuk! Weer in de top drie, bedankt!

    Toen ik Ellen's kaart zag, was ik op slag verliefd. Ze heeft de 1e plaats zeker verdiend! Ook Liz van harte!

    Ben benieuwd naar de volgende uitdaging...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk voor Ellen dat ze gewonnen heeft....haar kaartje ziet er dan ook prachtig uit.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefiliciteerd met jullie top 3 plaats. Leuke kaarten hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie top 3! gefeliciteerd Ellen met je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen