donderdag 2 maart 2017

Concord & 9th!

Hé hallo,

leuk dat jullie er weer zijn op DEEday!

Vandaag alvast een eerste kaartje met het nieuwe gave merk Concord & 9th!
Sinds afgelopen week heeft Miranda dit in de web winkel staan, en ik waarschuw...het is te leuk!
Ja, ik ben ook gezwicht en heb onder andere deze stempelset in mijn mandje laten vallen!


Ik heb nog veel meer ideeën, maar alles op zijn tijd. Tijd is het sleutelwoord wederom ;-)
Ik heb de afbeelding gestempeld op DCP papier met Memento inkt en gekleurd met Copics en het daarna nog een blingetje gegeven met Wink of Stella.


De kleur van de bloem paste weer prachtig bij het papier uit de Color Kit van reverse Confetti.
Tekst met Versa Mark, en witte embossing poeder.
Paar sequins van Every Dee Creative stuff.

Super gaaf merk Concord & 9th, met prachtige stempels en dies, net even anders als anders, en dát vind ik nou zo leuk!

Nieuwsgierig? Klik hier! En zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd! ;-)

Fijne dag allemaal! Negeer de regen, kruip lekker achter je knutsel tafel!

Groetjes Cornelie

10 opmerkingen:

  1. Inderdaad een prachtige stempel! Daar kun je heel veel moois mee maken! Prachtige kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer heel iets moois mee gemaakt Cornelie 😄👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi rustig kaartje! Ik ben nog op zoek naar stempels, dus ga gauw eens kijken. regen? Welke regen??
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie gestileerde bloem die goed uitkomt op deze manier, een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooierd! Prachtige kleuren combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker is dat weer een tof merk!! Zeker als ik jou kaartje zie, met deze prachtige bloem, echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart met deze gave stempel...ik heb hem al en eerdere in de USA besteld.
    Ga er zeker meer kopen!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh wat prachtig weer!! Ik vind dit ook zo een leuk merk! Mag van mezelf even niets meer kopen (heb nog een heel bakje met nieuwe ongebruikte stempels staan!!) ik hop dus even niet door naar de winkel als je het niet erg vind...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart weer !!!!!!
    Heb een "koop verbod", zelf opgelegd....
    maar ga toch even kijken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen